Thursday, March 26, 2009

Toodahy's Musik

So last night Colton made fun of me for putting "High and Dry" on my blog. It's a good song, and I liked it when I heard it. But, to make Colton happy, I selected another, "better", Radiohead song. Karma Police is awesome.
As to the rest of the lineup *gasp* no Christian bands. Meh sue me.
Oh, wait. I guess Anberlin is kinda sorta Christian.
Deal with it. They're all sweeeeet songs.
~Charlemayn

10 comments:

Lilz said...

I'm ashamed of you. I thought you loved Jesus.

Cree said...

Are you saying that God can only work through "Christian" songs? What is "Christian music"? I wasn't aware that a genera of music could get saved and go to heaven. On that same note, I wasn't aware that a genera of music could be sent to the Inferno. No, the music itself is morally neutral. Its morality, its goodness and evil, is wholly dependent on its usage by the listener. So there.

Lilz said...

You. Are. Weird.

Heather said...

Lilia: Sorry but you just got TOLD!!!
and CREE: The stupid CD doesn't work!!! I've tried it on EVERYTHING!!!!! BTW I agree with what you said about the whole Christian non Christian music

Lilz said...

Shut up, Heather. The CD he gave ME works! :P

Cree said...

Yeah Heather...you're the only one who's didn't work. Collin's worked, too. Did you like the music, Lil? :)

Lilz said...

Loved it! I'm listening to it right now. Run Kid Run is my favorite. :D
BTW, what is mint in Spanish?

Cree said...

Good! I'm happy. Oh it's menta...haha.

Lilz said...

HAH! I told my mom that, and she didn't believe me! See, I'm not as stupid with Spanish as most people think.

Colton said...

THANK YOU for picking that song haha.

Quotation of the Day

Hit Counter!